niedziela, 28 lutego 2016

Hej ludziska !

 Mam na imię Julka. Pochodzę z małej miejscowości w województwie Zachodniopomorskim. Jestem w drugiej klasie gimnazjum, stąd też nazwa mojego bloga.
Przechodząc do rzeczy, strona powstała dla internautów, których pasją i zainteresowaniem jest co ? - właśnie plastyka. Osoby, które lubią szkicować, malować, poznawać nowe techniki tak samo jak ja - dobrze trafiły :) Znajdziecie tutaj przede wszystkim zdjęcia różnych rodzajów prac w moim wykonaniu i krótkie filmiki demonstrujące sposób rysowania. Zależy mi aby czytelnik mojego postu stał się również recenzorem, piszcie śmiało czy prace wam się podobają. Podsumowując, jeśli macie swoje dzieła, którymi chcielibyście podzielić się ze mną i innymi użytkownikami, śmiało przesyłajcie je do mnie w komentarzach, zależy mi na tym, aby blog tętnił życiem :) !



 Do zobaczenia w następnych postach !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz